12.12.17

Тренінг для бібліотекарів

З 04 по 08 грудня 2017 року на базі Запорізької ЗОШ І-ІІІ ст. №54 відбувся тренінг для бібліотекарів ЗНЗ та ПТНЗ «Соціальні сервіси ВЕБ 2.0 в педагогічній діяльності (для бібліотекарів)».
Тренери: Крижко Людмила Володимирівна, методист вищої категорії Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та Телятник Кіра Валентинівна, старший викладач Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Тренінг проводився з метою формування інформаційної культури бібліотекарів, ознайомлення з соціальними сервісами технологій Веб 2.0 та використання їх в професійній діяльності.
По закінченню тренінгу бібліотекарі отримали знання:
· сутність поняття «Веб 2.0», види сервісів Веб 2.0, приклади використання сервісів Веб 2.0 в професійній діяльності;
·веб-сервіси від компанії Google,правила віртуальної етики та віртуального спілкування;
·сутність технології  ВікіВікі, мету створення методичного порталу ЗапоВікі, його основні розділи та можливості для педпрацівників;
· призначення відеосервісів (зокрема, YouTube), можливість використання відео сервісу в професійній діяльності бібліотекаря;
·призначення карт знань, можливість використання карт знань в освітній діяльності, правила створення карт знань;
·призначення сервісів для створення закладок, можливість використання закладок в освітній діяльності, правила створення закладок;
· призначення сервісів для створення хмари слів, можливість використання хмари слів в освітній діяльності, правила створення хмари слів;
·призначення фотосервісів, можливість використання фотосервісів в професійній діяльності, правила створення альбомів, правила завантаження фотографій до створених альбомів, види доступу до альбомів;
·призначення геосервісів, можливість використання геосервісів в професійній діяльності, правила створення віртуальних екскурсій засобами Google-карт;
·призначення та можливості Google-диску, можливості використання Google-диску в професійній діяльності, елементи інтерфейсу Google-диску;
·призначення інфографіки, можливість використання інфографіки в професійній діяльності, правила створення інфографіки;
·призначення віртуального плакату (газети), можливість використання віртуального плакату (газети) в професійній діяльності;
·призначення блогів, можливість використання блогів в професійній діяльності, види блогів, правила створення блогу.










Немає коментарів: